Telepítői tudástár

Amennyiben valamely telepített termék meghibásodik, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a rendeles@smartme.hu e-mail címen. A legjobban akkor tudjuk felgyorsítani az ügyintézést, hogy ha előre kitöltödd a szerviz adatlapot angol nyelven, ha azt problémát okoz, akkor használd a magyar nyelvű szerviz adatlapot és kérjük, hogy majd kitöltve hozd magaddal.

Ezúton tájékoztatunk, hogy a szerviz nem garantálja az elvesztett adatok visszaállítását, illetve a szerviz tevékenység folyamán adatvesztés következhet be, így az adatok mentéséről a telepítő feladata gondoskodni a rendszeres visszaállítási pontok létrehozásával.
A garancia érvényesítéséhez a fenti dokumentáció pontos és hiteles kitöltésére van szükség. A hibás kitöltés megnövelheti a javítás időtartamát, vagy okot adhat az eszköz beavatkozás nélküli visszaküldésére, vagy a hiba beazonosításához szükséges többletköltség felszámolására. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli