Telepítői tudástár

Amennyiben valamely telepített termék meghibásodik, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a service@smartme.hu e-mail címen. A legjobban akkor tudjuk felgyorsítani az ügyintézést, hogy ha előre kitöltödd a szerviz adatlapot angol nyelven, ha azt problémát okoz, akkor használd a magyar nyelvű szerviz adatlapot és kérjük, hogy majd kitöltve hozd magaddal.

Ezúton tájékoztatunk, hogy a szerviz nem garantálja az elvesztett adatok visszaállítását, illetve a szerviz tevékenység folyamán adatvesztés következhet be, így az adatok mentéséről a telepítő feladata gondoskodni a rendszeres visszaállítási pontok létrehozásával.
A garancia érvényesítéséhez a fenti dokumentáció pontos és hiteles kitöltésére van szükség. A hibás kitöltés megnövelheti a javítás időtartamát, vagy okot adhat az eszköz beavatkozás nélküli visszaküldésére, vagy a hiba beazonosításához szükséges többletköltség felszámolására. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli

Nem tudom párosítani a Z-waves eszközt

Nem tudom párosítani a Z-waves eszközt Ha a Fibaro Home Center központ webszerver-es felületére bejelentkezünk, akkor a „Devices” menüpontra kattintva lehetőségünk nyílik Z-wave-es eszközt párosítani.

Hőmérők téves tűzérzékelésének kikapcsolása

A hibás jelzés oka: A tapasztalt potenciális jelzés kommunikációs hiba. Ilyenkor egy pillanatra rossz érték jön át a Z-wave hálózaton, az eszközből a központi egységre, amit a központ egyből potenciális tűzjelzésként reagál.

Home Center jogosultsági jogkörök

A Fibaro központi egység webszerveres felületére jelentkezzünk be a „Superuser” jogkörrel.Ugyanis a további jogkörök kiosztását, jogosultsági szintek beállítását csak a „Superuser” hozhatja létre/változtathatja meg.