Telepítői tudástár

Amennyiben valamely telepített termék meghibásodik, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a rendeles@smartme.hu e-mail címen. A legjobban akkor tudjuk felgyorsítani az ügyintézést, hogy ha előre kitöltödd a szerviz adatlapot angol nyelven, ha azt problémát okoz, akkor használd a magyar nyelvű szerviz adatlapot és kérjük, hogy majd kitöltve hozd magaddal.

Ezúton tájékoztatunk, hogy a szerviz nem garantálja az elvesztett adatok visszaállítását, illetve a szerviz tevékenység folyamán adatvesztés következhet be, így az adatok mentéséről a telepítő feladata gondoskodni a rendszeres visszaállítási pontok létrehozásával.
A garancia érvényesítéséhez a fenti dokumentáció pontos és hiteles kitöltésére van szükség. A hibás kitöltés megnövelheti a javítás időtartamát, vagy okot adhat az eszköz beavatkozás nélküli visszaküldésére, vagy a hiba beazonosításához szükséges többletköltség felszámolására. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli

Virtuális eszközök létrehozása – Base64 encode folyamattal

Virtuális eszközök létrehozása – Base64 encode folyamattal   A „Devices” menüpontra kattintva lehetőségünk nyílik virtuális eszközt létrehozni.

Változók létrehozása

Változók létrehozása   A Fibaro központi egység webszerveres felületén válasszuk a főmenü „Panels” menüpontját, majd legörgetve válasszuk a „Variables Panel” „Enter” gombját.

Z-waves eszköz párosítása

Z-waves eszköz párosítása   Ha a Fibaro Home Center központ webszerver-es felületére bejelentkezünk, akkor a „Devices” menüpontra kattintva lehetőségünk nyílik Z-wave-es eszközt párosítani.

Régi telefonos és tabletes applikációba történő bejelentkezés

Régi telefonos és tabletes applikációba történő bejelentkezés   Töltsük le a Fibaro App-ot telefon/tablet készülékünkre. Indítsuk el az app-ot, ha először indítjuk az applikációt, akkor válasszuk a „Configure” gombot. Ha már konfigurált központhoz szeretnénk kapcsolódni, nyomjunk a „Connect” gombra.

FIBARO Home Center reset – Recovery

FIBARO Home Center reset – Recovery FONTOS: A visszaállítás „csupán” a Home Center konfigurációját törli: Ez azt jelenti, hogy a Z-Wave-es eszközök, amik még nem voltak párosítva a régi visszaállítási pont pillanatában, azok nem törlődnek, csupán nem lesznek a központ számára elérhetőek.Abban az esetben, ha ismét visszaállítjuk a Z-wave-es eszközállományt tükröző állapotot, úgy ismét működni […]

Teendők ,,HC is not primary controller” üzenet esetén

Teendők ,,HC is not primary controller” üzenet esetén   Mit kell tenni, ha a központba Super User-ként léptünk be, de nem hagy sem eszközt törölni, sem eszközt felvenni? Ráadásul azt az üzenetet kapjuk, hogy „HC is not primary controller”, pedig a rendszerünkben csak 1db központ van?