Nem tudom párosítani a Z-waves eszközt
Ha a Fibaro Home Center központ webszerver-es felületére bejelentkezünk, akkor a „Devices” menüpontra kattintva lehetőségünk nyílik Z-wave-es eszközt párosítani.
A képen látható ikonra kattintva a képen látható felület gombja szolgál az új eszköz párosítására.
Esetenként viszont előfordul, hogy sajnos az gomb lenyomása után hiába eszközölünk „Wake up” állapotot a párosítandó Z-Wave-es eszközön, az nem kezdi meg a folyamatot.
Ilyen esetben először ellenőrizzük az eszköz tápellátását, vagy elemes eszköz esetén ellenőrizzük az elemek meglétét, töltöttségi szintjét, illetve azt, hogy eltávolítottuk –e az elemszigetelést.
Ha mindezen túl vagyunk, és ennek ellenére nem párosítható az eszköz, akkor:
- A Z-wave-es eszköz leírásában szerepeltetett módon, végezzünk reset-et az eszközön vagy
- A Home Center „add device” felületén görgessünk le a lap aljára, majd a „To delete device” menüpont „Delete” gomb megnyomásával indítsuk el az eltávolítást, és ismételten indítsunk „Wake up” állapotot a Z-Wave-es eszközön, amit majd később párosítani szeretnénk.
FIGYELEM:
A „To delete device” gomb lenyomása után a legelső „Wake up” állapotba kerülő Z-Wave-es eszköz kerül törlésre! Ezért figyeljünk, hogy ha elindítjuk ezt a funkciót, a lehető legrövidebb idő alatt indítsunk „Wake up” állapotot a reset-elni kívánt eszközön.
A „To delete device” gomb lenyomása után a legelső „Wake up” állapotba kerülő Z-Wave-es eszköz kerül törlésre! Ezért figyeljünk, hogy ha elindítjuk ezt a funkciót, a lehető legrövidebb idő alatt indítsunk „Wake up” állapotot a reset-elni kívánt eszközön.
A reset folyamat után ismételjük meg az új eszköz hozzáadása folyamatot.