Mindannyian tudjuk, hogy az igazán nagy márkák mögött, mindig van egy történet, egy story. Napjainkban a marketing kommunikációs szakemberek már teljes szakterületet üzemeltetnek a ’storytelling’ részére, hogy a márka története el legyen ültetve a vásárló fejében.
Az egy külön blogbejegyzés témája, hogy ezek a történetek mennyire földtől elrugaszkodott motívumokat tartalmaznak, mennyire tudják a vásárlót befolyásolni. Véleményünk szerint a piacvezető termékek – esetünkben a FIBARO okos otthon rendszer – gyártói ügyelnek arra, hogy minél könnyebben emészthető, hétköznapi esetek legyen prezentálva.
Magunk is elképedtünk, amikor először olvastuk a FIBARO Swipe történetét, Rich Bira, a FIBARO US ügyvezetőjének tolmácsolásában. Ez a bejegyzés ezt a történetet meséli el.
A design.hu magazin cikke a FIBARO mozgásérzékelőről
A technokrata.hu a FIBARO Swipe készülékről
FIBARO okos otthon rendszer az szakinfo-építészet kiadványban
Rólunk írták: mobilarena.hu véleménye a FIBARO rendszerről
A lényeg, hogy a DIY (csináld magad) megoldásokkal ellentétben a Smartme egy százszor rugalmasabb és egyedi igényekre szabható rendszert épít a lakás meglévő elemeit és a Fibaro megoldásait felhasználva, amely nyilván némiképp drágább, mint egy dobozos termék megvétele, de egyrészt nagyon nem annyival, mint amennyire az ember számít, másrészt pedig új építésű ingatlannál a komplett hajlék árához mérten elenyésző a költsége. Egyrészt mert tényleg mélyrepülésben van a különböző szenzorok ára, másrészt pedig azért, mert okos tervezéssel érzékelhető pénzmennyiséget lehet spórolni. És a dologban az a királyság, hogy meglévő otthonok is állati jó hatásfokkal felspécizhetők anélkül, hogy szét kéne fúrni a falakat.
Rólunk írták: index.hu újságírója FIBARO rendszert tesztelt
Beszerelés után nagyjából egy napig használtuk a megadott beállításokkal a rendszert, aztán elszabadult az őrület. Jó értelemben, mert azon kezdtem el gondolkodni, hogy mit lehetne még kihozni a megadott eszközökkel. Nem volt nehéz dolgom, mert a webes alkalmazással könnyen alkothatók ilyen parancssorok.
A FIBARO Swipe története
Mindannyian tudjuk, hogy az igazán nagy márkák mögött, mindig van egy történet, egy story. Napjainkban a marketing kommunikációs szakemberek már teljes szakterületet üzemeltetnek a ’storytelling’ részére, hogy a márka története el legyen ültetve a vásárló fejében.
Az egy külön blogbejegyzés témája, hogy ezek a történetek mennyire földtől elrugaszkodott motívumokat tartalmaznak, mennyire tudják a vásárlót befolyásolni. Véleményünk szerint a piacvezető termékek – esetünkben a FIBARO okos otthon rendszer – gyártói ügyelnek arra, hogy minél könnyebben emészthető, hétköznapi esetek legyen prezentálva.
Magunk is elképedtünk, amikor először olvastuk a FIBARO Swipe történetét, Rich Bira, a FIBARO US ügyvezetőjének tolmácsolásában. Ez a bejegyzés ezt a történetet meséli el.