Telepítői tudástár
Amennyiben valamely telepített termék meghibásodik, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a rendeles@smartme.hu e-mail címen. A legjobban akkor tudjuk felgyorsítani az ügyintézést, hogy ha előre kitöltödd a szerviz adatlapot angol nyelven, ha azt problémát okoz, akkor használd a magyar nyelvű szerviz adatlapot és kérjük, hogy majd kitöltve hozd magaddal.
Ezúton tájékoztatunk, hogy a szerviz nem garantálja az elvesztett adatok visszaállítását, illetve a szerviz tevékenység folyamán adatvesztés következhet be, így az adatok mentéséről a telepítő feladata gondoskodni a rendszeres visszaállítási pontok létrehozásával.
A garancia érvényesítéséhez a fenti dokumentáció pontos és hiteles kitöltésére van szükség. A hibás kitöltés megnövelheti a javítás időtartamát, vagy okot adhat az eszköz beavatkozás nélküli visszaküldésére, vagy a hiba beazonosításához szükséges többletköltség felszámolására. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli
FIBARO rendszerhez illeszthető klímaberendezések, Samsung és Philips eszközök
A FIBARO rendszer új pluginjait mutatjuk be: a CoolMaster Bridge eszköz segítségével a legnagyobb márkák klímaberendezéseit lehet összekötni, a Samsung Smarthome Bridge pedig a Samsung háztartási gépek integrálását lehet megvalósítani, az androidos Philips tévék egy konkrét alkalmazásból kezelhető a Fibaro okos otthon központon keresztül. Lássuk a részleteket.
FIBARO központok fájlból történő frissítése
Mikor lehet jelentősége a fájlból történő frissítésnek?
Abban az esetben, ha valaki mobil internetről üzemelteti a rendszerét és a FIBARO Home Center központ nem találja a frissítéseket.