Karrier

A weboldalon cookie-kat használunk, ha Ön nem változtat a böngésző beállításain, elfogadja a feltételeinket Több info

Értem

Adminisztrációs munkatársat keresünk!

 

Feladatok:

  • A cég ügyfeleinek fogadása és eligazítása
  • Iroda mindennapi működéséhez szükséges általános feladatok ellátása
  • A cég be és kimenő kommunikációjának kezelése
  • Raktárkezelés adminisztrációja (termékek elektronikus bevételezése, kiadása, számlázása, kifizetések nyomon követése)
  • Az értékesítés és a termelés (tervezés, kivitelezés, szerviz) adminisztrációjának segítése
  • Szerződések kezelése

Elvárások:

  • Legalább 5 év irodai adminisztrációs tapasztalat
  • Windows Word és Excel programok magas szintű ismerete
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs- és kapcsolatteremtő készség
  • Kreatív, megoldás-orientált, nyitott és csapatjátékos személyiség

Előnyök:

  • Irodavezetői végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Kellemes munkakörnyezet
  • Kiváló szakmai háttér és fiatalos csapat
  • Folyamatos angol továbbképzés
  • Betanítás után önálló munkavégzési lehetőség

Munkavégzés helye:

Budapest, 11. kerület, Bocskai út 77-79, Mogürt Irodaház

 

JELENTKEZÉS

Küldj egy önéletrajzot és egy rövid bemutatkozást az info(kukac)smartme(pont)hu-ra, Tárgy: Jelentkezés - adminisztrációs munkatársi pozícióra, és mi rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot.